30% korting op elk derde artikel –  Shop vandaag nog!

Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden via Postnl of DHL.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

Wat zijn die regels?

Webwinkels moeten consumenten op hun website duidelijk informeren over de wettelijke regels rondom de annulering van hun aankoop. Dit moeten zij doen op een goed vindbare plek, bijvoorbeeld onder de link retourneren. Het opnemen van deze informatie onder een link als klantenservice, veel gestelde vragen of algemene voorwaarden is niet voldoende.

Volledige terugbetaling

De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert. De kosten voor het retouren van de producten zijn voor de klant.

Recht op annulering

Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop en gepaste kleding mag de consument terugsturen.

Termijnen

De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen. Indien de retour zending niet binnen 14 dagen na het eerste contact is ontvangen, wordt het product niet meer retour genomen.

Betaalmiddel

De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop.

Indien u een product wilt retouren betaald u zelf de retourskosten

 

 

Ik heb een product ontvangen en uit de verpakking gehaald en wil hem toch terug sturen kan dat?

Ja dit mag, maar letop!!

Het product voldoet niet meer aan een nieuwstaat en u ontvangt dus ook geen complete terugboeking van uw order.

Afhankelijk van hoe de staat van retour is wat het bedrag is dat terugbetaald wordt:

NIEUW In verpakking 100%.

 

Zelf in de verpakking verwerkt zonder dat dit al te duidelijk zichtbaar is 70-100%

 

Verpakking, foto, product  of karton ontbreekt 0-70%

Indien wij zien dat uw retour niet geldig is en niet voldoet aan de retoursvoorwaarden/ u niet akkoord gaat met de door ons vastgestelde bedrag tot terugboeking dan heeft u in alle tijden nog het recht om het product te ontvangen.

Hiervoor betaald u zelf nogmaals de verzendkosten